Boness com va totott (sem acava de borrar el coi de missatge ), ven vingut a al mundillo jeje, et recomano q els hi fagis cas q saben molt b del que parlen i si tens qualsevol dubte sempre tenen resposta o quasi sempre xDDD.
realment es una passada, jo fa uns mesos q estic en això, des del febrer, i no vegis com enganxa, es un putu vici realment ( vigila jeje ). Vas a la primera partida i flipes amb les pinte de la gent però no es lo únic, el joc la motivació les "tàctiques" (amunt la unir jeje), ho fan perfecte i llavors es quan caus al putu pou, per que és perfecte però ho pot ser més i llavors que si uniforme q si millores q si tal i qual, total qu ti deixes la pasta jeje, però tot s'ha de dir lo fort e l'inversió inicial i ja ta (pillat un xina q tiri de putamare, només cal buscar-la Q EXISTEIXEN JEJE_) i les ulleres, son lo mes important de tot, que de ulls només en tenim uns i prou, (també hi hia copies xines q estant b jeje, jo a lo barato però mai de pillar quan pugi unes ESS q son lo millor jeje)
espero q ens veiem a les partides, i si pot ser aquest finde havere jeje molta sort i erspero q et moli el temaaaaa.
PD: cei lo de ardor guerrero esta patentao ooo no ser q me estas poniendo los cuernos jeje
jo també prefereixo el catalàaaaa clar que si jeje.