Hola Tothom
Hola sòc el Trekye, alguns de vosltres ja em coneixereu i d'altres espero coneixeus aviat. la qüestió és que no fa molt que m'he aficionat a l'airsoft pero ja en soc adicte xDDD, He participat en tres partides amb vosatres i cada una es millor q l'anterior(si la d'aquest fine amb tot lo de la bomba i tal era guapissim no vull ni imaginar-me la de partides guapes q podem arribar ha fer i per aixó mateix voldria entrar a formar part del vostre clan. Per jugar cada cap de setmana, per apendre més i més sobre aquest esport/hobbie tan genial, per provar motivade tipo peli (q no solen donar molt bon resultat, s'han de treballar les incursions a cam obert pero amb el portador de la bomba al radera i no a CANCUN jeje e pantu i mark), en definitiva i lo més important de tot, passar uns bons ccaps de setmana amb gent de putamare.
Per això (q no és poc i potser és més) voldria que em diguesiu que tal estaria el tema de entrar
---==EL soldat TreKye es presenta pel reclutament ==---
qüalitats: molt friki, moltes ganes de de disparar i rebre bb si podeu donarme mentres corro jeje, i ganes d'apendre i pasar-mo b
Replica: g36c JG, la qual vull millorar
estic en fase d'aconseguir un uniforme woodland i/o una armilla (com q es estiu nar amb armilla i samareta curta ja dona el pego xDDD)
---=fi del misatje=---